پیام تبریک مهندس ترکمانی رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی بمناسبت روز بهداشت محیط

۰۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸ کد : ۱۲۱۱۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۸۳۰
پیام تبریک مهندس ترکمانی رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی بمناسبت روز بهداشت محیط

خانم مهندس ترکمانی رئیس گروه سلامت محیط  در پیامی   4 مهرماه  روز جهانی بهداشت محیط را به فعالان این عرصه تبریک گفت . در متن پیام مهندس ترکمانی آمده است :

موضوع حفظ و اعتلای سلامت جامعه از آن دسته مسائلی است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نبوده و نقش موثر مهندسی بهداشت محیط در این راستا پیام آور سلامتی برای مردم شریف ایران اسلامی است.

چهارم مهرماه روز جهانی بهداشت محیط همواره یادآور تلاش های بی منت و شبانه روزی خدمتگزاران این عرصه در نظام سلامت است که سختی های فراوان این حرفه را بجان خریده و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

بر این باورم که دست یابی به شاخص های مناسب در ارتقاء بهداشت محیط بدون سخت کوشی و زحمات همیشگی همکاران ارجمندم در حوزه بهداشت محیط میسر نخواهد بود و توفیقات حاصله نیز نشان از سختکوشی و ارزش گذاری این گروه از خادمان به نظام سلامت برای خدمتی که ارائه میدهند می باشد.

طی ماههای گذشته با توجه به گسترش بیماری کووید 19 فعالیتهای همکاران بهداشت محیط بسیار گسترده تر شده و طی فعالیتهای شبانه روزی و در ایام تعطیل و غیر تعطیل با فعالیتهای ویژه ای چون گند زدایی محیط و نظارت بر فاصله گذاری اجتماعی و نظارت ویژه بر مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی اقدامات مهمی در کنترل این بیماری انجام دادند که شایسته تقدیر میباشد.

اینجانب ضمن عرض تبریک روز جهانی بهداشت محیط به همکاران عزیزم در این دانشگاه از تمامی خدمات شایسته و ارزشمند این عزیزان قدردانی نموده و توفیق و سربلندی در خدمت به جامعه را برایشان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

کلید واژه ها: بهداشت محیط کووید 19


( ۱ )

نظر شما :