پیام تبریک دکتر علی علیمحمدی معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۷ کد : ۱۵۴۰۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۷۲
پیام تبریک دکتر علی علیمحمدی معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی ، متن پیام بدین شرح می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حقُّ علیٍّ على هذهِ الاُمّةِ کحَقِّ الوالِدِ على وَلَدِهِ.
حقّ على بر این امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش.(پیامبر بزرگ اسلام(ص))

13 رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود . امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتارو رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

 ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

در شرایطی که همه مردم در تکاپوی اقدام برای سلامتی خود و پیشگیری از بیماری منحوس کرونا ویروس هستند و در این مسیر حتی کسب و کار خود را هم تعطیل کرده اند، پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ، بی دریغ در پی خدمت رسانی و انجام وظیفه به مردم عزیز کشورشان هستند.
خدمات شما همکاران گرامی در راستای اقدامات پیشگیرانه و درمانی بیماری شایع در کشور قابل جبران نیست، اما به خوبی نسبت به تلاش و ایثار همکارانم آگاهم و معتقدم انجام وظایف به نحو بهینه و مناسب در این شرایط، کاری بس بزرگ و ارزشمند است.

اینجانب سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به همه همکاران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و پدران فداکار و گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشید.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی کرونا ویروس


نظر شما :