افزایش ۳۷ درصدی مبتلایان شهرستان خنداب بعد از نوروز

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۲ کد : ۱۶۴۸۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۴۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان خنداب گفت: آمار مبتلایان این شهرستان بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، بیش از ۳۷ درصد افزایش داشته است.
افزایش ۳۷ درصدی مبتلایان شهرستان خنداب بعد از نوروز

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر ابوذر صدوق بیان کرد: بر اساس رنگ بندی جدید، شهرستان خنداب در وضعیت قرمز قرار گرفته است و این خبر خوشایندی نیست.

وی افزود: تا قبل از تعطیلات نوروزی و عید و بر اساس آزمایش های صورت گرفته، میانگین آمار مبتلایان ۱۳ درصد بوده، اما اکنون بیش از ۳۷ درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: بیمارستان مهر خنداب وضعیت خوبی ندارد و تخت ها مملو از بیماران کرونایی اند و کادر درمان به شدت خسته و ناتوان شده اند.

دکتر صدوق افزود: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا و محدودیت های کرونایی، با توجه به وضعیت قرمز شهرستان خنداب، تنها گروه های شغلی ۱ مجاز به فعالیت بوده و گروه های دو، سه و چهار به خاطر حفظ سلامتی، باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب در ادامه  از اصنافی که این روزها تعطیل اند و به خاطر پشت سر گذاشتن شرایط، سختی ها را تحمل  می کنند، عذرخواهی کرد و گفت: باید بدانیم که با توجه به وضعیت کنونی مردم و اصناف تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی و پایبندی به محدودیت ها، می توانند سلامتی خود را حفظ نمایند، بنابراین از مردم شهرستان تقاضا داریم با نیروی انتظامی، هلال احمر، کادر بهداشت و... همکاری کنند تا دست در دست هم و به کمک هم بتوانیم آمار مبتلایان کرونایی را کاهش دهیم.

گفتنی است در راستای اعمال محدودیت های کرونایی، تردد خودرو های غیربومی به شدت رصد می شود و تمامی راه های فرعی به شهرستان خنداب و جاورسیان مسدود شده است.


 

کلید واژه ها: محدودیت های کرونایی کادر بهداشت


نظر شما :