پیام تبریک معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت هفته سلامت ۱۴۰۰

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۹ کد : ۱۶۷۱۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۶۳۷
بنابر اعلام دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران ؛ سال ۲۰۲۱ به عنوان "سال جهانی مدافعان سلامت" نام گذاری شده و شعار روز جهانی بهداشت و هفته سلامت امسال نیز "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر " انتخاب شده است.
پیام تبریک معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی بمناسبت هفته سلامت ۱۴۰۰

دکتر علیمحمدی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی هفته سلامت سال 1400 را که بنابر اعلام دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران ؛ سال 2021 به عنوان "سال جهانی مدافعان سلامت" نام گذاری شده و شعار روز جهانی بهداشت و هفته سلامت امسال نیز "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر " انتخاب شده است را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

مدافعان سلامت، ضامن سلامتی مردمی هستند که هیچوقت زحمات آنها را از یاد نخواهند برد. این مدافعان باید بدانند که اکنون که از مردم در برابر بیماری دفاع میکنند، خدا هم یاری گر آنها در تک تک لحظات زندگی شان خواهد بود. آنها بندگان شایسته ای هستند که از سوی خدا برگزیده شده اند تا این وظیفه ی بزرگ و انسانی را به دوش بکشد.

با شیوع بیماری کرونا، کادر بهداشت و درمان همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، در سنگر جهاد و ایثار قرار گرفتند و به دفاع از مردم در مقابل بیماری کرونا پرداختند. تا جایی که برخی از این عزیزان حتی با نثار جانشان، شهیدان مدافع سلامت لقب گرفتند.

رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پیشگیری از کرونا به معنای تقدیر از مدافعان سلامت است که ایثارگرانه خدمت می‌کنند . ضمن درخواست از مردم برای رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از حمایت‌های ماندگار همه اقشار مختلف جامعه از فرزندان خود در خط مقدم مبارزه با کرونا قدردانی می‌نمایم.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت کشور،  آغاز هفته سلامت را به مدافعان سلامت شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه و همه تلاشگران حوزه سلامت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک شما عزیزان را مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: مدافعان سلامت کرونا مرکز بهداشت استان مرکزی


( ۱ )

نظر شما :