اتمام محموله ی واکسن کرونا در اراک

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۲ کد : ۱۶۹۹۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۴۶
با توجه به سرعت بالای واکسیناسیون در اراک و اختصاص سالن شهید ساکی برای تسهیل در امر واکسیناسیون، در حال حاضر تمامی واکسن های دریافت شده از وزارت بهداشت، تزریق شده است و منتظر دریافت محموله های بعدی هستیم.
اتمام محموله ی واکسن کرونا در اراک

 اتمام محموله ی واکسن کرونا در اراک / منتظر ارسال محموله جدید واکسن / دوشنبه واکسیناسیون در اراک نداریم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک : همه ی محموله ی واکسنی که به اراک تخصیص داده شده بود، به گروه های هدف تزریق شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علی علیمحمدی گفت : با توجه به سرعت بالای واکسیناسیون در اراک و اختصاص سالن شهید ساکی برای تسهیل در امر واکسیناسیون، در حال حاضر تمامی واکسن های دریافت شده از وزارت بهداشت، تزریق شده است و منتظر دریافت محموله های بعدی هستیم.

او افزود : همکاران بهداشت با نهایت سرعت و دقت واکسیناسیون گروه های هدف را انجام دادند و در حال حاضر تمامی واکسن های تحویل گرفته شده از وزارت بهداشت،مطابق پروتکل ابلاغیه،تزریق گردیده و در شهر اراک واکسن تمام شده است.

وی تاکید کرد : تنها واکسن های ذکر شده در شهر اراک به اتمام رسیده و در ما بقی شهرستان ها سهمیه دریافتی خود را به پایان نرسانده اند.

دکتر علیمحمدی با اشاره به اینکه به تمامی گروه های هدف این واکسن تزریق می شود،گفت: از تمامی افراد واجد شرایطی در اعلام شده اند می خواهیم فعلا به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند و منتطر اعلام دانشگاه علوم پزشکی بمانند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین تصریح کرد : حدود ۵۸۰۰نفر از  گروه های سالمند بالای ۸۰ سال بعلاوه 230 نفراز سالمندان مستقر در مراکز بهزیستی در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک (به جز  شهرستان های ساوه و خمین)واکسینه شده اند.

او در پایان افزود :  به محض دریافت پارت بعدی واکسن ها،کار تزریق مجددا با سرعت آغاز خواهد شد که از طریق دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.


 

کلید واژه ها: معاون بهداشت واکسیناسیون


نظر شما :