پیش بینی واکسیناسیون ۲ هفته ای گروه سنی بالای ۷۵ سال در تفرش

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۵ کد : ۱۷۲۰۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۷۳
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده پیش بینی می کنیم، طی دو هفته آینده بتوان واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۵ سال شهرستان را به پایان برسانیم.
پیش بینی واکسیناسیون ۲ هفته ای گروه سنی بالای ۷۵ سال در تفرش

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر اردلان زیلابی بیان کرد: از روز دوشنبه بیستم اردیبهشت ماه تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف بالای ۷۵ سال شروع شده و تمام ظرفیت شهرستان را برای این موضوع به کار گرفتیم.

وی افزود: از دو هفته قبل با شروع واکسیناسیون عمومی تزریق واکسن به سالمندان عزیز بالای ۸۰ سال آغاز شد و عملیات واکسیناسیون بیش از ۶۵ درصد افراد بالای ۸۰ سال انجام شد و به تدریج رنج سنی کاهش می‌یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: انشالله بتوانیم تا اواسط تابستان بخش عمده‌ای از اقدامات واکسیناسیون را در مورد افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند و افراد بالای ۶۵ سال را انجام بدهیم.

دکتر زیلابی در ادامه خاطرنشان کرد: از چهل روز قبل عملیات واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در شهرستان تفرش آغاز شده و نیرو‌های بهداشت و درمان کار را مبتنی بر سند ملی در زمینه تزریق واکسن به جامعه هدف شروع کردند.

وی در پایان افزود: واکسیناسیون همکاران شبکه بهداشت و درمان و مراکز سالمندان انجام شده و از چندی پیش نیز تزریق عمومی برای گروه های هدف آغاز گردیده است.

کلید واژه ها: واکسیناسیون کووید 19


نظر شما :