خبر رسانی به موقع از ویژگی های بارز روابط عمومی

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۴ کد : ۱۷۳۲۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۸۷
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پوشش خبری مناسب، انتشار به موقع و به بهترین شکل یکی از ویژگی های ستودنی روابط عمومی است.
خبر رسانی به موقع از ویژگی های بارز روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: روابط عمومی با پوشش خبری مناسب انتشار به موقع و به بهترین شکل، در افزایش آگاهی های جمعی نقش مثمر ثمری ایفا کردند.
وی در ادامه ضمن تبریک این روز به فعالان روابط عمومی افزود: نمونه های متمایز و بارز روابط عمومی های بهداشت و درمان در سطح استان در کنار یکدیگر با برقراری پل ارتباطی میان مردم و مسئولین در به ثمر رسیدن اهداف بهداشت و درمان یاری گر ما بودند.
وی تاکید کرد: با استفاده از قلم توانمند و هنری اصحاب رسانه، روابط عمومی و صداوسیما توانستیم نکات بهداشتی را در پیشگیری از این بیماری منحوس و اطلاعات تکمیلی به روز و آموزش در این خصوص و دیگر موضوعات سلامت را به مخاطبان در اسرع وقت منتقل سازیم.
دکتر علیمحمدی ضمن اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه های هدف طبق برنامه واکسیناسیون ملی در حال انجام است گفت: از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک و روابط عمومی فرمانداری و ... کمال تقدیر و تشکر را دارم که با اطلاع رسانی به موقع در این خصوص امر واکسیناسیون را برای همکاران تسهیل نمودند و می توانیم با تکیه بر پتانسیل های روابط عمومی با باورهای غلط و اخبار کذب که در فضای مجازی میان عامه در حال گسترش است، برخورد کنیم.

کلید واژه ها: واکسیناسیون معاون بهداشتی


نظر شما :