پیام تسلیت معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۳ کد : ۱۷۸۱۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۴۷
پیام تسلیت معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی طی پیامی فرا رسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، در متن پیام تسلیت دکترعلی علیمحمدی آمده است:

در چهاردهم خرداد ماه، خورشیدی غروب کرد که بدون تردید، تاریخ اسلام پس از پیامبر و ائمه معصومین(ع)، شخصیتی مانند او سراغ ندارد.

امام خمینی(ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد .

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید .

بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر بوده و خواهد بود لیکن آنچه که این غم بزرگ را توانست بکاهد چیزی جز تداوم این راه بزرگ و پرچمداری آن توسط فرزند خلف و صالحش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(دامه حفظه) نبوده است.

پانزدهم خرداد ۴۲ نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد، استثمار و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهانیان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد، سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و نیز شهادت ششمین  کوکب آسمان امامت و ولایت رئیس فقه شیعه امام جعفر صادق (ع) را محضر ملت شریف ایران و جامعه بهداشت و درمان استان مرکزی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. امید است به برکت یادگارهای ارزشمند رهبری حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بتوانیم آرمان های روشن این انقلاب را زنده نگاه داشته و در مسیر پرشتاب آبادانی این مرز و بوم، سهم ارزنده ای ایفا نماییم.                                                                                    

 دانشگاهیان می بایست در سایه خودباوری و پشتکار در جهت اعتلای بیشتر و معرفی و ترویج اندیشه های متعالی آن شخصیت بی همتا و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به نسل حاضر و آینده اهتمام ورزند و بسترهای رشد و بالندگی را بیش از پیش  برای کشور فراهم آورند.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی


نظر شما :