۹۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال و ۷۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال شازندی واکسینه شدند

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۵ کد : ۱۷۸۶۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۸۸
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: بیش از ۹۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال و ۷۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال شهرستان شازند تاکنون علیه ویروس کرونا ایمن‌سازی شدند.
۹۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال و ۷۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال شازندی واکسینه شدند

دکتر «مرتضی واعظ» افزود: . بیش از ۹۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال و ۷۵ درصد از افراد بالای ۷۰ سال شهرستان شازند تاکنون علیه ویروس کرونا ایمن‌سازی  شدند.
وی تاکید کرد: ۲۵درصد از افراد بالای ۶۵ سال این شهرستان نیز تاکنون واکسن کرونا را دریافت کردند که طرح واکسیناسیون این گروه‌ هدف علیه بیماری کووید ۱۹ تداوم دارد و به محض دریافت سهمیه جدید واکسن، عملیات واکسیناسیون با شتاب بیشتر ادامه می‌یابد و انتظار است مردم  در این طرح با نظم و تعهد مشارکت کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۳۵ نفر از کادر بهداشت و درمان و همچنین بیماران صعب‌العلاج این شهرستان  واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
دکتر واعظ بیان کرد: در تمام مراکز درمانی شهر و روستا و همچنین در پایگاه‌های سلامت شهرهای شازند، مهاجران، آستانه و هندودر، واکسیناسیون گروه‌های هدف انجام می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت بیماری کووید ۱۹ در شازند گفت: این شهرستان در وضعیت نارنجی بیماری قرار دارد و انتظار می‌رود شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند تا دوباره  خیز کووید ۱۹ رخ ندهد. 
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه پارسال آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

کلید واژه ها: واکسیناسیون کووید 19


نظر شما :