تعداد واکسنی که در اختیارمان قرار می گیرد، فقط برای دُز دوم است

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۳ کد : ۱۹۷۵۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۷۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: استقبال مردم از واکسن خوب بوده و در حال حاضر تعداد واکسن های تحویلی، فقط جوابگوی دُز دوم است.
تعداد واکسنی که در اختیارمان قرار می گیرد، فقط برای دُز دوم است

به گزارش روابط عمومی ، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: واکسیناسیون در استان مرکزی بر اساس رده های سنی اعلام شده از وزارت در حال انجام است.

وی افزود: برخی از مشاغل نیز از قبیل هنرمندان و کارمندان وزارت نیرو نیز برای تزریق واکسن معرفی شدند که متاسفانه بضاعت دانشگاه علوم پزشکی در تعداد واکسن ها به قدری نیست که بتوان به آنها واکسن تزریق کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم تعداد واکسن های بیشتری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار بگیرد که در این صورت برای مجموعه بهداشت و درمان استان تفاوتی بین شغل ها نیست و طبق اعلام وزرات خانه و سند ملی فقط با هدف ایمن کردن جامعه، به سرعت واکسن ها را تزریق می نماید.

دکتر علیمحمدی در ادامه ضمن دعوت مردم و مدیران به همکاری  و صبر و شکیبایی خاطرنشان کرد: آرامش و رعایت نظم در واکسیناسیون می تواند در سرعت تزریق واکسن بسیار مهم و ارزشمند باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: با تلاش همکاران به خصوص ریاست دانشگاه، زیرساخت ها طوری فراهم شده و برنامه ریزی ها به گونه ای بوده که در صورت تامین واکسن، این اداره آمادگی تزریق بین 15 تا 20 هزار دُز واکسن در روز در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک(همه شهرستان های استان به غیر از ساوه و خمین) را دارد.

کلید واژه ها: واکسیناسیون معاون بهداشتی


نظر شما :