تدابیری برای خروج از وضعیت قرمز اندیشیده و اجرایی خواهد شد

۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۸ کد : ۲۰۵۶۶ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۵۵
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: با توجه به قرمز اعلام شدن این شهرستان برای خروج از این وضعیت به همکاری سایر ادارات و مردم، نیازمندیم.
تدابیری برای خروج از وضعیت قرمز اندیشیده و اجرایی خواهد شد

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی گفت: طبق آخرین اعلام وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان، شهرستان محلات قرمز اعلام شده که باید برای خروج از این وضعیت چاره ای اندیشید.

وی افزود: با همکاری و همراهی فرمانداری و سایر ادارات و دستگاه های اجرایی، برنامه هایی را جهت کنترل و مدیریت این موج و وضعیت طراحی و عملیاتی خواهیم نمود.

وی تاکید کرد: شهرستان محلات یک شهرستان توریستی و خوش آب و هوا است و به همین منظور گردشگران زیادی از سراسر استان و کشور به این منطقه می آیند که همین امر موجب نگرانی ما را از افزایش احتمالی مبتلایان،و مراجعین به مراکز درمانی و فوتی ها در روزهاِ آتی به خصوص بعد از تعطیلات فراهم کرده است.

دکتر قلیچ خانی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در روزهای گذشته میزان تعداد موارد ابتلا و بستری و در مجموع روند شهرستان نسبت به دو هفته اول شهریور هم کاهشی بوده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: همچنین در هفته گذشته میزان موارد فوت و حتی مراجعین به بیمارستان ها نیز کاهشی بوده است.

وی به برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس و حضور ایمن دانش آموزان در کلاس های حضوری درس هم اشاره کرد.

دکتر قلیچ خانی در پایان افزود: اماکن تفریحی و تفرجگاه های سطح شهر بسته اند اما به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت در این اماکن و شیوع این ویروس، با فرمانداری و شهرداری و دیگر نهادهای مسئول برنامه هایی را تدوین و اجرا خواهیم نمود.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی


نظر شما :