۲۳ هزار نفر از فراهانی ها به مراکز تزریق واکسن رفته اند

۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۰ کد : ۲۰۵۶۷ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۷۲
مدیر شبکه بهداشت و درمان فراهان گفت: از آغاز واکسیناسیون تاکنون ۲۳ هزار و ۴۰۰ نفر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کرده اند.
۲۳ هزار نفر از فراهانی ها به مراکز تزریق واکسن رفته اند

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر محمدرضا حجتی بیان کرد: حدود ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر دز اول و ۷ هزار و ۶۰۰ نفر هم نوبت دوم واکسن خود را دریافت نموده اند.
وی افزود: در مجموع و از جمعیت واجد شرایط دریافت واکسن حدود ۷۶ درصد نوبت اول و ۳۷ درصد نیز نوبت دوم هستند.
وی تاکید کرد: ۲۹۰ دانش آموز که در سامانه ثبت نام کرده اند را نیز واکسینه کرده ایم که از والدین می خواهیم تا برای واکسینه شدن و حضور در کلاس های درس فرزندان خود، هر چه سریعتر به نزدیک ترین مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان فراهان در ادامه به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان فراهان (نارنجی)اشاره کرد و گفت: خوشبختانه موارد سرپایی و بستری در چند روز و هفته ی گذشته کاهش داشته، اما برای مدیریت هر چه بیشتر این بیماری، نیاز است همچنان پروتکل های بهداشتی با جدیت اجرا شود.
دکتر حجتی در پایان گفت: در حال حاضر زدن واکسن در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، تنها راه های ممکن برای مهار این ویروس است.
گفتنی است در شهرستان های  فرمهین، تلخاب و خنجین و همچنین روستاهای اطراف، مراکزی برای تزریق واکسن به همشهریان در نظر گرفته شده است که توصیه می شود در اولین فرصت به یکی از آنها مراجعه و در دسترس ترین واکسن را تزریق کنند.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی پروتکل های بهداشتی


نظر شما :