یک نفر از خانواده ی خود را به عنوان سفیر سلامت به مراکز بهداشت معرفی کنید

۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۱۹۵۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۳۶
رئیس گروه آموزش وارتقای سلامت مرکز بهداشت استان از خانواده ها خواست حداقل یک نفر را برای آموزش مسائل و آموزه های بهداشتی به یکی از مراکز و پایگاه های سلامت معرفی کنند.
یک نفر از خانواده ی خود را به عنوان سفیر سلامت به مراکز بهداشت معرفی کنید

یک نفر از خانواده ی خود را به عنوان سفیر سلامت به مراکز بهداشت معرفی کنید
رئیس گروه آموزش وارتقای سلامت مرکز بهداشت استان از خانواده ها خواست  یک نفر ازاعضای  را برای یادگیری مسائل و آموزه های بهداشتی به نزدیکترین مرکز و پایگاه سلامت نزدیک محل سکونت خویش معرفی کنند.
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی،نادیا مشایخی گفت : امیدواریم مردم با خودمراقبتی بتوانند گام های موثری را برای حفظ،تامین و ارتقاء سلامت خود بردارند.
او افزود : خودمراقبتی گام اول سلامت و لازمه ی خودمراقبتی،خودآگاهی است.
وی تاکید کرد : اگر می خواهیم تصمیماتی که در زندگی روزانه ی  خود می گیریم  مبتنی بر سلامت باشد لازمه ی آن یادگیری مسائل بهداشتی و اتخاذ سبک زندگی سالم است.
مشایخی در ادامه خاطر نشان کرد : از کلیه ی خانواده ها خواست  یک نفر از اعضای خانواده ی خود را که 18 سال سن و حداقل تحصیلات سوم راهنمایی و یا متوسطه دارند را دا ند برای یادگیری مسائل بهداشتی و آموزش بر اساس کتب بهداشتی مورد تائید وزارت بهداشت ، توانمندی و پیاده سازی آن در خانواده و حتی اطرافیان، به عنوان سفیران سلامت به پایگاه های سلامت در شهر و خانه های بهداشت در روستا معرفی نمایند.
رئیس گروه آموزش وارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان افزود : خودمراقبتی تاثیرگذارترین روش برای تامین سلامت افراد است و باید از همین امروز رفتار های سالم را یادگرفته و به آن  عمل نماییم.

کلید واژه ها: خودمراقبتی خانه های بهداشت


( ۱ )

نظر شما :