میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در استان مرکزی افزایش یافته است

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۵ کد : ۲۲۴۵۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۰۸
تعداد موارد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در استان مرکزی از ۱۰ مورد در هفته دوم آذرماه به ۱۶ مورد در هفته سوم آذرماه جاری افزایش داشته است.
میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در استان مرکزی افزایش یافته است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی اراک گفت: در هفته دوم آذرماه ۵۳۸ مورد مثبت کرونا در استان مرکزی به ثبت رسیده که این آمار در هفته سوم به ۴۳۵ مورد کاهش یافته است.

دکتر « علی علیمحمدی» افزود: شمار موارد بستری بیماران کرونا استان مرکزی از ۵۹ مورد در هفته دوم به ۴۴ مورد در هفته سوم رسیده است.

وی بیان کرد: تعداد موارد بیماران کرونایی که خدمات سرپایی برای کووید ۱۹ این استان گرفته‌اند نیز از ۴۷۹ مورد در هفته دوم آذرماه جاری به ۳۹۱ مورد در هفته سوم کاهش یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: تعداد موارد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در استان مرکزی از ۱۰ مورد در هفته دوم آذرماه به ۱۶ مورد در هفته سوم آذرماه جاری افزایش داشته است.

دکتر علیمحمدی عنوان کرد: تعداد موارد مثبت شناسایی شده این ویروس در هفته سوم آذرماه نسبت به هفته دوم ۱۹ درصد کاهش،  تعداد موارد بستری شده ۲۵ درصد کاهش، تعداد موارد سرپایی ۱۸ درصد کاهش یافته اما موارد مرگ و میر ۱۹ درصد افزایش یافته است.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی کووید 19


( ۱ )

نظر شما :