همچنان نیازمند همکاری ارگان های مختلف در حوزه سلامت هستیم

۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۴ کد : ۲۳۲۱۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۲۰
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در دوران اپیدمی کرونا به لطف و حمایت های عوامل و ارگان های مختلف شاهد موفقیت های بسیاری بودیم و امیدواریم که این حمایت ها همچنان ادامه دار باشد.
همچنان نیازمند همکاری ارگان های مختلف در حوزه سلامت هستیم

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر علی علیمحمدی در حاشیه چهارمین مجمع سلامت شهرستان فراهان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و تلاش های آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، فرماندار، فرمانده سپاه و کلیه مسئولین در حوزه سلامت بیان کرد: کلیه تلاش های ارگان های مختلف در راستای کنترل و مدیریت شرایط و مهار ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل ها همچنان باید ادامه دار باشد و توجه به نکات بهداشتی در تالارها، رستوران ها، مجامع و تشکیلات یک امر ضروری و الزامی است چرا که بی تردید کوچکترین سهل انگاری عواقب سنگینی را در پی خواهد داشت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: در این روزها شاهد نقش موثر فرمانده سپاه در زمینه واکسیناسیون بودیم که بی شک بدون حمایت های ایشان موفقیت ها و دستاوردهای حال حاضر بدست نمی آمد و امیدواریم که این حمایت ها و همکاری ها همچنان ادامه دار باشد تا در کنار یکدیگر موفق به مهار و کنترل ویروس منحوس شویم.


 

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی معاون بهداشتی


نظر شما :