آمار مبتلایان کرونایی در کمیجان روند صعودی دارد.

۰۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۴ کد : ۲۳۵۳۶ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۹۴
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: شیوع بیماری کرونا روند صعودی به خود گرفته است.
آمار مبتلایان کرونایی در کمیجان روند صعودی دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر نبی الله بابایی بیان کرد: شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در هفته سوم دی ماه نسبت به هفته چهارم از ۴ مورد به ۱۱ مورد رسیده است که این مهم نشان از رشد صعودی ابتلا در سطح شهرستان می باشد و یک زنگ خطر است.

وی افزود: در حال حاضر ۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند تا نتایج نهایی تست تشخیص کرونا آن ها تعیین شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در چند هفته اخیر هیچ مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا در سطح شهرستان به ثبت نرسیده است.

دکتر بابایی ضمن اشاره به اهمیت تزریق دُز سوم ویروس کرونا به عنوان سپری مقاوم در برابر سویه جدید، یادآور شد: در سطح شهرستان کمیجان اقدامات لازم جهت ارتقا آمار واکسیناسیون انجام شده و هماهنگی های مورد نیاز جهت اعزام تیم واکسیناسیون به ادارات و روستاهای اقماری صورت گرفته است تا با افزایش ایمنی سطح شهرستان هر چه سریعتر شاهد ریشه کنی ویروس منحوس باشیم که این مهم نیازمند همکاری همگانی است.

رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون عمومی تاکنون در میان جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان کمیجان، ۸۷ درصد از آنها دُز اول، ۷۷ درصد دُز دوم و ۱۹/۳ درصد هر سه دُز واکسن خود را دریافت کرده اند و ۹۴ درصد از جمعیت دانش آموزی با دریافت دُز اول و ۷۸ درصد با دریافت هر دو دُز علیه ویروس منحوس ایمن شده اند.

کلید واژه ها: ویروس کرونا مرکز بهداشت استان مرکزی


نظر شما :