۸۷۰ اتباع غیر ایرانی در استان واکسن نوبت سوم خود را دریافت کرده اند

۰۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۸ کد : ۲۳۶۰۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۵۳
رییس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: پوشش واکسیناسیون اتباع غیر ایرانی به خوبی در حال انجام است، بطوریکه ۸۷۰ نفر واکسن نوبت سوم خود را دریافت کرده اند.
۸۷۰ اتباع غیر ایرانی در استان واکسن نوبت سوم خود را دریافت کرده اند

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: 14605 نفر دز نخست و 12041 نفر  از اتباع خارجی هم دز دوم واکسن کرونای خود را تزریق کرده اند.

وی افزود: شهرستان دلیجان با 5 هزار و 95 نفر در نوبت اول و تزریق 4 هزار و 638 دز در نوبت دوم بیشترین سهم تزریق واکسن به اتباع غیر ایرانی را دارد.

وی تاکید کرد: شهرستان تفرش در نوبت های اول و دوم 7، شهرستان شازند در نوبت اول 31 و در نوبت دوم 33 و همچنین شهرستان فراهان 30 تزریق در نوبت اول و 24 تزریق در نوبت دوم داشته اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان محلات در نوبت اول به 3 هزار و 636 نفر و در نوبت دوم 2 هزار و 320 نفر تزریق داشته است.

وی افزود: همچنین در تزریق نوبت اول واکسن کرونا به اتباع غیر ایرانی به ترتیب در شهرستان های خنداب 4 ،آشتیان 210، اراک 5 هزار و 540 و 52 نفر در شهرستان کمیجان واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی در پایان یادآور شد: تزریق واکسن به اتباع خارجی تابع شرایط خاصی نیست و تنها با داشتن کارت آمایش یا نامه معرفی از اداره اتباع، انجام می‌شود.



 

کلید واژه ها: اتباع غیر ایرانی مرکز بهداشت استان مرکزی


نظر شما :