تعداد فوت شدگان در هفته دوم بهمن ماه ۲و چهاردهم برابر هفته نخست

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۲ کد : ۲۳۸۱۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۸۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز درستاد مدیریت کرونای استان مرکزی گفت: یک هزار و ۸۲۷ مورد بیمار کرونا مثبت به مراکز درمانی استان مرکزی مراجعه کردند که تعداد این افراد در هفته دوم بهمن ماه با سه و نیم برابر افزایش به ۶ هزار و ۳۳۱ مورد رسیده‌ است.
تعداد فوت شدگان در هفته دوم  بهمن ماه ۲و چهاردهم برابر هفته نخست

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز درستاد مدیریت کرونای استان مرکزی گفت: یک هزار و ۸۲۷ مورد بیمار کرونا مثبت به مراکز درمانی استان مرکزی مراجعه کردند که تعداد این افراد در هفته دوم بهمن ماه با سه و نیم برابر افزایش به ۶ هزار و ۳۳۱ مورد رسیده‌ است.

دکتر «علی علی‌محمدی» افزود: پنج نفر از بیماران مبتلا به کرونا در هفته نخست بهمن ماه جان خود را از دست دادند که تعداد این افراد با ۲ و چهار دهم برابر به ۱۲ نفر در هفته دوم  رسیده‌ است.

وی ادامه داد: ۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ هفته نخست بهمن ماه امسال در مراکز درمانی استان مرکزی بستری شدند که تعداد این افراد با ۲ و سه دهم برابر به ۲۹۵ نفر در هفته دوم بهمن ماه رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک هزار و ۷۳۷ نفر در هفته نخست بهمن ماه به مراکز درمانی استان مرکزی مراجعه کردند که تعداد این افراد با سه و نیم برابر به ۶ هزار و ۳۶ نفر در هفته دوم بهمن ماه رسیده است.

 

 

 

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی معاون بهداشتی


نظر شما :