معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد

کاهش ۴۲ درصدی شمار مبتلایان به کرونا در هفته چهارم بهمن ماه در استان مرکزی

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۲ کد : ۲۴۰۹۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۱۰
علیمحمدی گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هفته سوم بهمن ماه امسال در استان مرکزی ۶ هزار و ۹۵۸ مورد بود اما در هفته چهارم بهمن ماه این مهم به ۴ هزار و ۴۵ رسیده که حدود ۴۲ درصد کاهش داشته است.
کاهش ۴۲ درصدی شمار مبتلایان به کرونا در هفته چهارم بهمن ماه در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی؛ علی علیمحمدی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک امروز در ستاد کرونای استان گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هفته سوم بهمن ماه امسال در استان مرکزی ۶ هزار و ۹۵۸ مورد بود اما در هفته چهارم بهمن ماه این مهم به ۴ هزار و ۴۵ رسیده که حدود ۴۲ درصد کاهش داشته است.

علیمحمدی اظهار کرد: شمار افراد بستری مبتلا به کرونا در هفته سوم بهمن ماه ۳۸۴ نفر گزارش شد اما، در هفته چهارم بهمن با ۳ درصد افزایش به ۳۹۷ مورد رسیده است.

وی ادامه داد: شمار افراد درمان شده سرپایی کرونا در هفته سوم بهمن ماه ۶ هزار و ۵۷۴ مورد است و این آمار با ۴۵ درصد کاهش در هفته چهارم بهمن به ۳ هزار و ۶۴۸ مورد رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: در هفته سوم بهمن ماه امسال ۲۶ مورد و در هفته چهارم بهمن‌ماه ۳۲ مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده که ۲۳ درصد افزایش داشته است

کلید واژه ها: معاون بهداشت مرکز بهداشت استان مرکزی ویروس کرونای جدید


نظر شما :