افزایش ۴۱ درصدی فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان مرکزی

۰۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۸ کد : ۲۴۲۶۹ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۱۵
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هفته چهارم بهمن‌ماه امسال در استان مرکزی چهار هزار و ۴۵ مورد بود اما در هفته اول اسفند این مهم به سه هزار و ۵۷   رسیده که حدود ۲۴ درصد کاهش داشته است. 
افزایش ۴۱ درصدی فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هفته چهارم بهمن‌ماه امسال در استان مرکزی چهار هزار و ۴۵ مورد بود اما در هفته اول اسفند این مهم به سه هزار و ۵۷   رسیده که حدود ۲۴ درصد کاهش داشته است. 

دکتر علی علی‌محمدی افزود: شمار افراد بستری مبتلا به کرونا در هفته چهارم بهمن ماه ۳۹۷ نفر گزارش شد اما، در هفته نخست اسفند به ۳۵۸ مورد رسیده و ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وی، شمار افراد درمان شده سرپایی کرونا در هفته چهارم بهمن ماه را یه هزار و ۶۴۸ مورد عنوان کرد و گفت: این آمار در هفته نخست به ۲ هزار و ۶۹۹ مورد رسید که ۲۶ درصد کاهش داشت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: در هفته چهارم بهمن‌ماه امسال ۳۲ مورد و در هفته نخست اسفندماه ۴۵ مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده که در این مورد ۴۱ درصد رشد داشته است.

کلید واژه ها: معاون بهداشتی ویروس کرونا مرکز بهداشت استان مرکزی


نظر شما :