ادامه روند نزولی موج ششم در استان مرکزی

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۳:۴۴ کد : ۲۴۷۱۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۷۰
رییس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: آمارها در زمینه های شناسایی بیماران مثبت، بستری، مراجعین سرپایی و فوت، کاهشی است.
ادامه روند نزولی موج ششم در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر علی علیمحمدی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بیان کرد: یک هزار و ۱۲۶ مورد مثبت بیماری کووید ۱۹ در هفته سوم اسفندماه در استان مرکزی مشاهده شد که تعداد این بیماران نسبت به هفته دوم اسفندماه ۳۹ درصد کاهش یافته‌است.

وی افزود: ۲۷ نفر از بیماران کووید ۱۹ در هفته سوم اسفندماه امسال جان خود را از دست دادند که تعداد این افراد نسبت به هفته دوم اسفند ماه هفت درصد کاهش یافته‌است.

وی تاکید کرد: ۱۲۶ نفر در هفته سوم اسفندماه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان مرکزی بستری شدند که تعداد این افراد نسبت به هفته دوم اسفندماه ۴۵ درصد کاهش یافته‌است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک هزار نفر در هفته سوم اسفندماه به صورت سرپایی به مراکز درمانی استان مرکزی مراجعه کردند که تعداد این افراد نسبت به هفته دوم اسفندماه ۳۸ درصد کاهش یافته‌است.

وی از مردم خواست، به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بعدی و احتمال شیوع موج جدید، پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک را همچنان با جدیت رعایت کنند و نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود همت ویژه ای نمایند.


 

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 معاون بهداشت مرکز بهداشت استان مرکزی


نظر شما :