افزایش تعداد مراکز بهداشتی شبانه روزی شهرستان شازند در ایام نوروز

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲ کد : ۲۵۱۲۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۵۸
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: جهت رفاه و دسترسی بیشتر و بهتر همشهریان تعداد مراکز شبانه روزی فعال شهرستان شازند در نوروز ۱۴۰۱ از سه مرکز به پنج مرکز افزایش پیدا کرده است.
افزایش تعداد مراکز بهداشتی شبانه روزی شهرستان شازند در ایام نوروز

به گزارش روابط مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر مرتضی واعظ ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی توفیق و سلامتی کلیه همشهریان و همکاران و تشکر از خدمات شبانه روزی آنها در ایام نوروز، بیان کرد: تعداد مراکز شبانه روزی فعال در نوروز ۱۴۰۱ جهت رفاه بیشتر همشهریان از سه مرکز به پنج مرکز (شازند، هندودر، آستانه، مهاجران نهرمیان) افزایش پیدا کرد و مراکز نیز به صورت فعال از صبح تا ساعت ۱۴:۳۰ جهت ارایه خدمات فعال هستند.

وی ضمن اشاره به کاهش میزان رعایت موازین بهداشتی در سطح شهرستان، تاکید کرد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، وضعیت شهرستان شازند در حال حاضر رنگ قرمز می باشد و علت اصلی آن کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و مهمان پذیر بودن شهرستان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون  ۸۳ تست کووید ۱۹ انجام شده است که از این تعداد ۳۶ مورد مثبت و ۶ نفر در بیمارستان بستری می باشند.

وی اضافه کرد: مرکز ۲۲ بهمن شهرستان شازند به عنوان مرکز فعال دندانپزشکی در تمام ایام نوروز مشغول ارائه خدمت می باشد.

واعظ یادآور شد: مراکز واکسیناسیون مهاجران و شازند نیز جهت انجام واکسیناسیون کوید ۱۹ فعال می باشند و تست کرونا از بیماران در ایام نوروز در مراکز منتخب شازند، هندودر و مهاجران انجام می شود.

وی اظهار کرد: در این مدت ۳ هزار و ۴۷۲ مراجعه کننده جهت معاینه و ویزیت و هزار و ۸۲۰ دریافت کننده خدمت پرستاری وجود داشته است.

وی در پایان از کلیه هموطنان خواست که ضمن جدی گرفتن نکات بهداشتی و عدم عادی انگاری، از خود و عزیزان خود مراقبت بیشتری نمایند.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی پروتکل های بهداشتی


نظر شما :