خدمات ارزنده همکاران بهداشت حرفه‌ای در صنایع و کارخانجات

۰۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۳ کد : ۲۶۵۹۶ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۰۵
رییس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: همکاران بهداشت حرفه ای در محیط های کاری شرایط را برای افزایش کیفیت و ارتقاء بهره وری فراهم می کنند.
خدمات ارزنده همکاران بهداشت حرفه‌ای در صنایع و کارخانجات

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر علی علیمحمدی در مراسم گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای بیان کرد: جامعه کارفرمایی و کارگری البته اساتید و دانشجویان رشته بهداشت حرفه ای و نیز بازرسان و سایر مهندسین بهداشت حرفه ای در صنایع و کارخانجات و محیط های کاری خدمات ارزنده ای ارایه می دهند و بستر مناسبی را برای ارتقاء کیفیت کاری و فراهم کردن شرایط مناسب کاری را ایجاد می کنند.
وی ضمن تبریک روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای افزود: در خانواده بزرگ بهداشت حرفه ای و فراگیری وسیع آن در جامعه به خصوص جوامع کاری و صنعتی لازم است برنامه ریزی مدون و مستمری  صورت بگیرد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از استانهای صنعتی کشور و این فرایند در استان ما نیز بیشتر ملموس و حایز اهمیت است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شعار امسال که تحقق فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ای و کار با همدیگر و برای همدیگر است، باید شرایط به نوعی هدایت کنیم که بتوان بیشترین بهره وری و پتانسیل کاری را دریافت نماییم.
دکتر علیمحمدی در پایان ضمن تشکر مجدد از زحمات همه دست اندرکاران این حوزه ابراز امیدواری کرد: با برداشتن گام های مثبت در حوزه سلامت و بهداشتی، جزو استان هایی باشیم که جامعه کارگری از لحاظ بهداشتی و ایمنی در بالاترین سطح باشند.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی بهداشت حرفه ای


نظر شما :