پیگیری مکاتبات و درخواست های مردمی استان از سوی دستگاه های دولتی در میز خدمت

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۶ کد : ۲۷۹۶۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۸۳
معاون فنی معاونت بهداشت استان مرکزی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک مجتمعی را در ساختمان الغدیر برای دریافت مطالبات و مکاتبات مردم در چهارچوب سفر رئیس جمهور آماده کرده است.
پیگیری مکاتبات و درخواست های مردمی استان از سوی دستگاه های دولتی در میز خدمت

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر عباس اسماعیلی گفت: سفر ریاست جمهوری از برنامه های اصلی این دولت است و  در همین راستا قرار است، جمعه ۳۱ تیر آیت الله رئیسی به استان مرکزی سفر کنند.
وی افزود: از همین رو مقدمات این سفر فراهم شده و به منظور دریافت و احصا مشکلات حوزه های مختلف، میزهای خدمت در تمام ادارات دولتی دایر و نمایندگان رییس جمهور و وزارتخانه های مختلف از جمله وزارت بهداشت در این میزها به سوالات و انتقادات و پیشنهادات مردم پاسخ می دهند.
وی تاکید کرد: دکتر عباس شیراوژن به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اراک سفر کرده و در این سفر و نشست دو روزه به جمع بندی و دسته بندی مشکلات مراجعین خواهد پرداخت.
دکتر اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تمام مطالبات و درخواست های مردم در اولین فرصت مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات مراجعین گرامی حل و فصل شود.
معاون فنی معاونت بهداشت استان مرکزی در پایان گفت: امید است با این اقدام  رضایت مندی حداکثری مردم در حوزه سلامت افزایش یابد و مردم مشکلات و دغدغه های کمتری در مراکز بهداشتی و درمانی داشته باشند.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی مطالبات و درخواست های مردم


نظر شما :