پیام دکتر نظری معاون بهداشتی بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۷ کد : ۲۸۵۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۷۶۳
پیام دکتر نظری معاون بهداشتی بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

دکتر جواد نظری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی فرارسیدن ایام حزن انگیز فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمامی محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت عرض نمود.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان شرح این پیام بشرح ذیل می باشد :

حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام ، الگوی همه زنان عالمْ در زندگی، راز و نیاز، عبادت، اخلاق و ایمان بود. همسری مهربان و فداکار برای حضرت علی علیه السلام و مادری دل سوز و شایسته برای فرزندانش و الگویی نمونه برای همه زنان و مادران بود. او، دختر پیامبر بود و در اخلاق و عبادتْ مانندی نداشت. در هنگام ولادت با برکتش، آسمان از برکت وجود او نورْباران بود.

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت(ع) در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) برای همه ماست.

امروز همه دنیا عزادارند. امروز همه دل ها غمگین و پرغصه اند. امروز از چشم ها باران اشک جاری است. امروز، روز شهادت مظلومانه مادر اهل بیت و ائمه، حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام است؛ روزی که فرشتگان هم از این غمِ بزرگ، غمگین و گریانند. امروز سوم جمادی الثانی، و به روایتی، روز شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام است.

 

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بی بی دوعالم، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و رهروان حضرتش و همکاران حوزه بهداشت و سلامت تسلیت عرض می نمایم.

کلید واژه ها: اهل بیت شهادت مظلومانه


نظر شما :