پیام تبریک معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۱ کد : ۲۸۸۴۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۹۰
محیط کارمندی، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است.
پیام تبریک معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن چهارم شهریور روز کارمند، از تلاش های کارکنان مجموعه سلامت در جای جای استان قدردانی کردند.
.
در متن پیام دکتر «علی علیمحمدی» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک آمده است:

«چهارم شهریور ماه؛ روز کارمند»، فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه کارمندان نیکو نهادی است که با تعهد و تخصص خویش در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مقدس نظام سلامت مسئولان کشور را یاری و همراهی می کنند.
بی شک، بستر و زمینه موفقیت‌های چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی در همه بخش های حوزه سلامت مرهون تلاش، همت و سختکوشی کارکنانی است که با کمترین امکانات با دل و جان گامی بلند در جهت پیشرفت این دانشگاه و کشور عزیزمان ایران بر می دارند.
فرا رسیدن روز کارمند، از سویی فرصتی برای مدیران است تا بر عزم خود برای قدردانی شایسته از قشر شریفِ کارکنان و کارمندان بیفزایند و در راستای افزایش رضایتمندی آنان اقدام نمایند و از سوی دیگر فرصتی است برای کارمندان تا با بازنگری در روش‌ها و فرایندها، و پرورش خلاقیت و نوآوری، میزان بهره وری و استفاده بهینه از منابع را در جهت تقویت حوزه سلامت در استان بهبود بخشند.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، روز کارمند را به همه کارکنان خدوم و ایثارگر حوزه سلامت و همکاران سخت کوش حوزه بهداشت در خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت که نقش برجسته آنان در دوران مبارزه با کرونا بیش‌از پیش بر همگان آشکار شد، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند مسئلت دارم و امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات این همکاران مخلص و بی ریا باشیم.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی روز کارمند


نظر شما :