دوره آموزشی جمعیت شناسی

۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۷ کد : ۳۰۴۸۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۳۱۰
دوره آموزشی جمعیت شناسی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی- مرکز بهداشت استان مرکزی، جمعیت جوان به عنوان مهمترین عامل اقتدار کشور ها محسوب می گردد. نیروی مولد و جوان به عنوان یکی از پایه های اصلی قدرت و رشد اقتصادی - اجتماعی محسوب می گردد. بر این اساس در سال 1393 سیاستهای کلی جمعیت از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ابلاغ گردید تا سالخوردگی جمعیت به عنوان زنگ هشداری در کشور به صدا در آید. تک تک افراد جامعه موظف و متعهد هستند نسبت به مساله جمعیت و تبعات آن بی تفاوت نبوده و متعهدانه درجهت بهبود آن قدم بردارند

در همین راستا استانداری مرکزی با همکاری معاونت بهداشتی این دانشگاه دوره های آموزشی در راستای مباحث سیاستهای جمعیتی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای  اعضای هیئت علمی و سایر افراد تاثیرگزار در حوزه جمعیت  طی سه در تاریخ های 3 و 10 و  17  آبانماه سالجاری ازساعت 8-12  با امتیاز 16 ساعت آموزشی و سخنرانی اساتید کشوری ؛ در محل ساختمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سالن غدیر استانداری برگزار نمود.

همکاران ستاد شهرستانها ، پزشکان ، ماماها و مراقبین سلامت و بهورزان با هدف تشکیل هسته فرزند آوری در هر شهرستان به این همایش دعوت شده اند.

کلید واژه ها: معاونت بهداشتی مرکز بهداشت استان مرکزی سیاستهای جمعیتی


نظر شما :