جلسه پایش شاخص های بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان اراک، سالن جلسات مرکز بهداشت، ۷ اسفند ماه

۰۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۰ کد : ۳۲۷۱۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۳۶
هفتمین جلسه پایش شاخص های حوزه بهداشت در شهرستان ها با حضور معاون بهداشت، معاون فنی، رئیس گروه ها، مدیر گروه ها و کارشناس مسوولان معاونت بهداشتی و مدیر شبکه بهداشت و کارشناسان متناظر شهرستان اراک در روز یکشنبه مورخ ۷ اسفند ماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۵ در سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید.
جلسه پایش شاخص های بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان اراک، سالن جلسات مرکز بهداشت، ۷ اسفند ماه

به گزارش وبدا مرکزی، معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: هدف از پایشی که از مراکز بهداشت انجام می شود عمدتا تشکر و تقدیر از زحمات همکاران در بحث مدیریت اپیدمی کرونا و سایر برنامه های که مربوط به بهداشت استان است، وظایف مراکز بهداشت شهرستان ها وظایف خطیری است و هیچ دستگاه دولتی این تنوع و تعداد خدمات را ندارند. هر واحدی برنامه های متعددی دارد و هر برنامه به نوعی با سلامت مردم سر و کار دارد و اگر در ان قصوری اتفاق بیافتد ممکن است تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

وی بیان نمود: این پایش که انجام می شود بابت مواردی است که ممکنه با استانداردها فاصله داشته باشد، مقایسه بین آنچه باتفاق بیافتد و آنچه که اتفاق می افتد. این مساله به هیچ وجه نافی زحمات همکاران نیست همکاران زحمت می کشند حاصل ان اینست که خیلی از مشکلاتی که برای سلامت مردم قبلا بوده امروز دیگر ما تصورش را نمی کنیم.

دکتر علیمحمدی گفت: هدف ما این بود که یک بازدید محیطی داشته باشیم و در قالب ان همکاران شاخص ها ا ارائه بدهند و مدیران آن را بررسی, آنالیز و تجزیه و تحلیل بکنند تا بتوانیم با کمک همدیگر شرایط را بهتر از وضعیت فعلی بکنیم.

در این جلسه کارشناسان شهرستانی به ارائه گزارش شاخص های اختصاصی برنامه در شهرستان و مقایسه پیشرفت آن با اهداف دانشگاهی پرداختند و در پایان هر اراِئه رئیس گروه ها ، مدیر گروه ها و کارشناس مسوولان معاونت بهداشتی پس از استماع گزارش نقاط قوت و ضعف شاخص ها را بیان و راهکارهای جهت ارتقاء شاخص ها مطرح نمودند.

گیتا نادری،خبرنگار وبدا مرکزی،معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۷ اسفند ماه

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی اپیدمی کرونا معاونت بهداشتی


نظر شما :