نقطه عطف همکاری دو معاونت بهداشت و غذا و دارو

۰۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۶ کد : ۳۴۶۶۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۷۴
نقطه عطف همکاری دو معاونت بهداشت و غذا و دارو

جلسه بررسی چالش ها و راهکارهای به حداقل رسانده آسیب های کلینیک های زیبایی، کالاهای قاچاق سلامت محور و مسائل مربوط به نمونه های ارسالی جهت آزمایش با حضور معاونین بهداشت و غذا و دارو در دفتر معاونت بهداشت برگزار شد.

دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه در این جلسه از همکاری و تعامل بیشتر این دو حوزه ابراز خوشنودی نمود. وی افزود: با نظارت های شبانه روزی کارشناسان معاونت های بهداشتی و غذا و دارو ، زمینه افزایش سطح سلامت و امنیت غذایی جامعه را فراهم و نتایج نهایی این خدمت صادقانه در کاستن تعداد بیماری ها و کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی هم استانی های عزیز و... مصداق عینی پیدا می کند.

دکتر علیمرادیان با اشاره به وظایف متعدد و مشترک بین معاونت بهداشت و معاونت غذا و دارو خاطر نشان کرد: ما مسئولان می بایست با تعامل و همکاری های افزون تر ما بین هر دو حوزه در آینده نزدیک، زمینه ی هم افزایی کمیت و کیفیت خدمات قابل ارائه، را فراهم نمایم.

دکتر علیمحمدی معاون بهداشت در ادامه این نشست بر اعلام آمادگی و همکاری همه جانبه ازسوی معاونت بهداشتی در راستای افزایش امنیت غذایی تاکید نمود و خواستار تشکیل جلسلت تخصصی دیگر با حضور کارشناسان هر دو نهاد شد. در این جلسه مقرر شد در حوزه نظارت بر کلینیک های زیبایی همچنین تزریق بوتاکس و تتو همکاری بیشتری بعمل آید.

 

شنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۲

کلید واژه ها: معاونت بهداشت غذا غذا دارو همکاری دارو جلسه


نظر شما :