پیام تبریک مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۵ کد : ۳۷۸۰۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۸۸
مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک، با ارسال پیامی روز جهانی بهداشت محیط را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه  به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک، با ارسال پیامی روز جهانی بهداشت محیط را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، در متن پیام مهندس «حسن مهر علی» آمده است:

هر ساله ۲۶ سپتامبر به عنوان روز جهانی بهداشت محیط شناخته می¬ شود . روز جهانی بهداشت محیط فرصت مغتنمی است برای بزرگداشت کسانی که با استفاده از دانش زیست محیطی و بکارگیری اصول مهندسی نقش بسزایی در ارتقاء امر بهداشت و حفظ سلامت افراد جامعه و نگهداری محیط زیست که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر سلامت جسمی، روانی و اجتماعی موثر است، ایفا می کنند؛ تلاشگرانی که با همت والا و تلاش بی وقفه خود سختی های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

امروز با تغییر سبک زندگی، تغییر الگوی مصرف و نیز بروز بیماری‌های نو ظهور، بار مضاعفی بر دوش جهادگران بهداشت محیط نهاده شده و بدیهی است که دستیابی به شاخص های مناسب در ارتقاء بهداشت محیط بدون سخت کوشی و زحمات همیشگی آنان در حوزه بهداشت محیط میسر نخواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط، این فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش تمامی اساتید محترم ، دانشجویان عزیز ،همکاران محترم و بازرسین بهداشت محیط و خدمتگزاران این حوزه که گام های موثری در راه رسیدن به سلامت عمومی جامعه بر می دارند، تشکر کرده و سعادت و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

سه شنبه  ۴ مهر  ماه ۱۴۰۲

کلید واژه ها: بهداشت جهانی بهداشت روز جهانی بهداشت بهداشت محیط محیط جهانی بهداشت محیط روز جهانی بهداشت محیط سلامت روز روز جهانی


نظر شما :