دکتر اردلان زیلابی: باید تمام هم وغم خود را بر بالا بردن شاخص های سلامت جامعه بگذاریم

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۱ کد : ۴۳۶۴۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۳
در بازدید معاون بهداشت از شبکه بهداشت شهرستان شازند، بر ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم تاکید و از نزدیک روند خدمات رسانی به مردم در این شهرستان را بررسی کرد.
دکتر اردلان زیلابی: باید تمام هم وغم خود را بر بالا بردن شاخص های سلامت جامعه بگذاریم

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ معاون بهداشت استان در اولین برنامه سفر امروز خود به شهرستان شازند به همراه مدیر اجرایی و مدیر گروه گسترش معاونت، از شبکه و بهداشت به عنوان یکی از حلقه‌های زنجیره سلامت در شهرستان شازند بازدید کرد. دکتر زیلابی در این بازدید در گفت و گو با پزشکان، مدیران و کارکنان، در جریان نحوه ارائه خدمات این مرکز و چالش‌های موجود، قرار گرفت.
وی افزود: حفظ و ارتقاء سلامت جامعه مهم‌ترین هدف اصلی فعالیت حوزۀ بهداشت است و هیچ موضوعی نمی‌تواند خللی در این مسیر ایجاد کند .
معاون بهداشت در این بازدید به رصد و بررسی مشکلات پزشکان این شهرستان پرداخت و راهکار های لازم را اتخاذ کرد. در این مرکز علاوه بر حضور پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی و مامایی این شهرستان ارائه خدمت می‌شود.
شهرستان شازند با فاصله ۳۳ کیلومتری از جنوب غربی اراک، قریب به ۱۳۵ هزار نفر جمعیت دارد؛ بیست و یک مرکز خدمات جامع سلامت، دوازده پایگاه بهداشتی شهری، ۸۷ خانه بهداشت و یک مرکز مشاوره ازدواج ، مجموعه سلامت این شهرستان را تشکیل می‌دهد.

کلید واژه ها: بازدید شبکه بهداشت شازند معاونت بهداشت اراک


نظر شما :