در معاونت بهداشت صورت گرفت؛

راهکارها و چالش های حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بررسی شد

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۶ کد : ۴۴۰۵۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۹۸
در نشست مشترک معاون بهداشت با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، وضعیت موجود، راهکارها و چالش های حوزه منابع مالی ، عمرانی و انسانی معاونت بهداشت بررسی شد.
راهکارها و چالش های حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر اردلان زیلابی در ابتدای این نشست که جمعی از مدیران ستادی معاونت بهداشتی و توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه نیز حضور داشتند به اهمیت حوزه استراتژیک بهداشت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم اشاره کرد و گفت: "مرکز بهداشت خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است و پرسنل این مرکز نقش بسیار مهمی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه دارند

در ادامه، دکتر واعظ معاون فنی و گوهری معاون اجرایی معاونت بهداشت به بیان مشکلات و دغدغه های خود از جمله اعتبارات حوزه بهداشت، پروژه های عمرانی، مشکلات و انتظارات از معاونت توسعه پرداخت و مباحث عنوان شده بصورت تخصصی در بخش های مربوطه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

دکتر ملاطائفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز پس از استماع صحبت های معاون و مدیران، این مرکز گفت: "ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلات عمرانی و بودجه ای بهداشت را حل کنیم و شرایط را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم کنیم.
وی افزود: یکی از افتخارات عدالت در حوزه بهداشت و سلامت، واحدهای بهداشتی شامل خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت و ... است که دسترسی آسان مردم و آحاد مردم به درمان را فراهم می کند. باید تلاش شود که با همدلی و همت مضاعف، شاخص های درمانی و سلامت در مناطق تحت پوشش دانشگاه بیشتر از قبل ارتقا یابد.

گفتنی است:نشست هم اندیشی معاون بهداشت شهرستان با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و گفتگو بین دو معاونت و مسئولین بود.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: نشست معاونت بهداشت معاونت توسعه دانشگاه استان مرکزی


نظر شما :