کسب مدال طلا المپیاد ریاضی گلشید حمیدی پور دانش آموز پایه ششم ابتدایی

۱۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۰ کد : ۴۴۵۹۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۸۱
گلشید حمیدی پور دانش آموز پایه ششم ابتدایی فرزند مهندس حامد حمیدی پور کارشناس سلامت کار معاونت بهداشت موفق به کسب مدال طلا المپیاد ریاضی در سطح کشور شد.
کسب مدال طلا المپیاد ریاضی گلشید حمیدی پور دانش آموز پایه ششم ابتدایی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، حامد حمیدی پور کارشناس بهداشت حرفه ای سلامت کار معاونت بهداشت اظهار داشت: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در شهر اراک بیش از ۱۵۰ نفر در مرحله مدارس در هر دو المپیاد ریاضی و علوم پذیرفته شده و به مرحله استانی راه یافته و در مرحله استانی نیز ۱۲ نفر پذیرفته شده و به مرحله کشوری راه یافتند.
وی افزود: مرحله کشوری المپیاد ریاضی و علوم در تاریخ ۳ تیرماه برگزار و گلشید حمیدی پور دانش آموز پایه ششم ابتدایی از دبستان غیردولتی دخترانه پیمان موفق به کسب مدال طلا المپیاد ریاضی شد. 

در پی این موفقیت، معاون، مدیران و کارشناسان معاونت بهداشت استان مرکزی ضمن تبریک مجدد به ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت های بیشتر برای فرزند همکار گرامیان و کلیه دانش آموزان شهر اراک را داریم.

در پی این موفقیت، معاون، مدیران و کارشناسان معاونت بهداشت استان مرکزی ضمن تبریک مجدد به ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت های بیشتر برای فرزند همکار گرامیان و کلیه دانش آموزان شهر اراک را داریم.

کلید واژه ها: کسب مدال طلا ریاضی گلشید حمیدی پور معاونت بهداشت


نظر شما :