پیام تقدیر  و تشکر دکتر جواد نظری بمناسبت کسب رتبه برتر در بسیج ملی کنترل فشار خون بالا، ۸ دی ماه

۰۹ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۴ کد : ۷۰۸۵ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۷۷۰
العافِیَهُ أَجمَلُ عَطاءٍ. سلامتی بهترین نعمت‌های خدادادی است. (بحار، ج ۷۸، ص ۳۶۵) «امام جعفرصادق(علیه‌السلام)»
پیام تقدیر  و تشکر دکتر جواد نظری بمناسبت کسب رتبه برتر در بسیج ملی کنترل فشار خون بالا، ۸ دی ماه

تقدیر و تشکر معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان مرکزی از تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی 

دکتر نظری  به نوبه خود کسب رتبه برتر  را در بسیج ملی کنترل فشارخون به رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دست اندرکاران حوزه سلامت بالاخص همکاران حوزه بهداشت که باعث و بانی این موفقیت چشمگیر و ارزنده بودند تبریک عرض نمود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان مرکزی ، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:
سلامتی گرانبهاترین نعمت الهی و مهمترین مؤلفه در کیفیت زندگی است که مراقبت از آن علاوه بر وظیفه شخصی، یک مسئولیت اجتماعی و همگانی است؛ چرا که لازمه داشتن یک جامعه پویا، بهره‌مندی از افرادی سالم از لحاظ جسمی و روانی است. برای رسیدن به این هدف طرح‌های متنوعی جهت ارتقای سلامت جامعه توسط نظام سلامت تهیه و اجراء می‎‌شوند  که هر یک به نوعی در ارتقاء سلامت جامعه موثر بوده است.
طرح  بسیج ملی کنترل فشارخون، از جمله طرح‌هایی است که نشان داد وقتی هدف نهایی یک برنامه کنترل و حفظ سلامتی افراد جامعه است، همه‌ی مسئولان سازمانها و نهادهای مختلف، رسانه‌های جمعی، کارکنان نظام سلامت و یکایک افراد جامعه برای اجرای موثر آن بسیج می‌شوند و با بهره‌مندی از بالاترین ظرفیت خود برنامه را به طور موثر اجراء می کنند.
بر خود لازم می دانم از همیاری و همکاری کلیه معاونت ها ، شبکه های بهداشت و درمان، بیمارستان ها، سایر سازمان ها ، ادارات ، دستگاه ها، سمن ها و دیگر عوامل برون بخشی که با حمایت های بی دریغ و دلسوزانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک میسر شده است و ما را در اجرای این طرح ملی یاری رساندند صمیمانه  تقدیر نمایم به ویژه از کوشش های بی دریغ و فعالیت های بی وقفه ی همکارانم در بخش بهداشت، تمامی مراکز تابعه ، سنجشگران در حوزه های مختلف، مراقبین سلامت، بهورزان، نیروهای ستادی و محیطی شهرستان ها و تمامی دست اندرکاران معاونت بهداشتی که این موفقیت بزرگ را در  بسیج ملی کنترل فشار خون  در اراک رقم زدند تشکر نمایم.

کلید واژه ها: مراقبین سلامت سنجشگران بهورزان


نظر شما :