بازدید از مرکز جامع تصویربرداری

بازدید دکتر کریمی نماینده محترم مردم شریف اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس از مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان امیرکبیر

۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۲ کد : ۱۵۷۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۵۷
بازدید دکتر کریمی نماینده محترم  مردم شریف اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس از مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان امیرکبیر

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز دوشنبه 18 اسفند ماه 99 جناب آقای دکتر کریمی نماینده محترم مردم شریف اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با همراهی رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از مرکز جامع تصویر برداری بیمارستان امیرکبیر اراک دیدار داشتند .

در این دیدار دکتر کریمی اظهار داشتند : از ثمره زحمات ریاست دانشگاه و پرسنل برای افتتاح مرکز جامع تصویر برداری در بیمارستان امیرکبیر بازدیدی داشتیم که جا دارد از ریاست و معاونین و همه دست اندرکاران تشکر ویژه داشته باشم .

باپیگیری های مستمری که در سال گذشته به عمل آمد و تلاش های صورت گرفته توانستیم از هیئت امنای ارزی یک دستگاه سی تی اسکن را اخذ نمائیم و خوشبختانه با سرمایه گذاری که دانشگاه در این زمینه داشت ، سهمیه قابل قبول به استان اختصاص داده شد و امروز این مرکزدرمانی به عنوان بهترین و جامع ترین مرکز تصویر برداری که شامل دستگاه ام ار ای و سی تی اسکن مناسب و رادیولوژی و سونوگرافی تبدیل شده است که انشاالله در خدمت مردم شریف اراک و استان های مجاور قرار می گیرد.

بیمارستان امیرکبیر یکی از بیمارستان های خوب و با قدمت است اما انتظار داریم که با تقویت امکانت موجود این بیمارستان را به سمتی سوق دهیم که بتواند چالش های موجود را رفع کند و خدمات بهتری را به مردم ارائه دهد.

              " روابط عمومی بیمارستان امیرکبیر "


( ۱ )

نظر شما :