جلسه آموزشی

برگزاری جلسه آموزشی اخلاق پزشکی ویژه اساتید و کارکنان بارعایت پروتکلهای بهداشتی

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۷ کد : ۱۶۸۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۷
برگزاری جلسه آموزشی اخلاق پزشکی ویژه اساتید و کارکنان بارعایت پروتکلهای بهداشتی


در مورخه 6 اردیبهشت ماه 1400 طبق برنامه زمانبندی اعلام شده مصوبه شورای اخلاق دانشگاه علوم پزشکی اراک جلسه ی آموزشی اخلاق پزشکی  ویژه اساتید و کارکنان بصورت وبینار و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداکثر 15 نفر برای حاضرین در جلسه و با حضور استاد سخنران حجت الاسلام والمسلمین جعفری پور تشکیل گردید.

استاد جعفری پور در ابتدا با بیان جملات به نام خدا ، به یاد خدا ، به راه خدا ، برای خدا ، جز تو نگویم ، جزتو نبینم ، جزتو نشنوم و اینکه خدایا به من طول عمر بده تا آن زمان که در طاعت تو باشم و جز تو برای کسی نباشم جلسه را آغاز و در ادامه به فضیلت دعاهای روزهای ماه مبارک رمضان بعنوان کلید در زندگی اشاره فرمودند.

و اینکه عبادتهای من شعارگونه و صوری نباشد بلکه مرا از خواب غفلت بیدار کند و برای کل زندگی و عمرم باشد.

وی در ادامه به اقسام خواب و فضیلت نماز شب اشاره فرموده و فرا رسیدن ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفته و همچنین به اهمیت شیهای قدر پرداخته و توصیه داشتند شبهای قدر را احیائ بداریم و شهادت امیر مومنان حضرت علی بن ابیطالب (ع) را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام جعفری پور ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمان بیمارستان امیرکبیر که در مبارزه با ویروس کووید 19 تلاش میکنند، به این عزیزان خسته نباشی گفتند.

وی با اشاره به اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای جهانیان اسلام فرمودند که دین از سیاست جدا نمی باشد وانقلاب ما با خون شهدا بیمه شده است و صاحب کشور ما امام زمان (عج) است و حفظ نظام از واجبات است و ما در 28 خردادماه انتخابات مهمی داریم و اهمیت انتخابات این دوره خیلی بیشتر از انتخابات چهل سال قبل می باشد و هر کس به هر نوعی که می تواند باید در صحنه حاضر باشد. وی در پایان بعنوان هدیه پایانی فرمودند برای هر حاجت و گرفتاری توصیه میشود بعد از نماز صبح 11 مرتبه  در 11 روز ذکر ذیل خوانده شود.

یا مسبب سبب – یا مفتح فتح – یا مفرج فرج – یا مدبر دبر – یا مسهل سهل – یا میسر یسر – یا متمم تمم – برحمتک یا ارحم الراحمین

                                      جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت


نظر شما :