تبریک روز کار و کارگر

پیام تبریک رئیس بیمارستان امیرکبیر به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۷ کد : ۲۵۸۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۱
پیام تبریک رئیس بیمارستان امیرکبیر به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر

حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است. امام خمینی(ره)

نکوداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر،فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از سیره پیامبر اعظم (ص)، خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی را ارج نهیم. بدون شک کارگران سرمایه های ارزشمند انسانی و زمینه ساز دستیابی به خود کفایی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور بشمار می روند.

کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلیِ و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس همواره مورد تکریم و احترام بوده  و دین اسلام به عنوان ارائه گر عالی ترین تصویر سازندگی و تحول، قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشیده است.

در این فرهنگ متعالی، رمز پیشرفت و توسعه پایدار و تأمین سلامت فکری و پویایی جامعه در گرو بها دادن به کار و تلاش و بکار گیری استعدادها و اندیشه های خلاق و سرشار از نبوغ نهفته در سرمایه های انسانی ساعی و کارآمد بوده و کارگر به عنوان قشری شریف و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور، نقش آفرینی می کند.

بدین وسیله روزجهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران متعهد و پرتلاش به ویژه همکاران عزیز مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان آرزوی موفقیت و بهروزی می نمایم.

دکتر اکبر زمانی : رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر


( ۱ )

نظر شما :