رحلت جانسوز رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران

پیام دکتر اکبر زمانی رئیس بیمارستان امیرکبیر به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۹ کد : ۲۶۸۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۵
پیام دکتر اکبر زمانی رئیس بیمارستان امیرکبیر به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

پیام تسلیت رئیس بیمارستان امیرکبیر به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

دکتر اکبر زمانی : در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به عموم مردم ایران و خانواده بزرگ کارکنان مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر تسلیت گفت.

سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران، جامعه دانشگاهی و خانواده بزرگ ولایت تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

امام خمینی (ره) با سلوک عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید. جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.

امید میرود همکاران عزیز در سایه خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان حقایق منشا خیر و برکت فراوان باشند و در راه معرفی و ترویج اندیشه های متعالی، اهداف و زوایای زندگی پر برکت آن بزرگوار به نسل حاضر و آینده گام بر دارند.

از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی ها و دلاوری های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم شاهی به وجود آوردند. به روان پاک شهیدان راه آزادی و انقلاب درود می فرستیم. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

" دکتر اکبر زمانی _ رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر"


نظر شما :