تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

متن تبریک رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

۰۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶ کد : ۸۴۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۹۱
متن تبریک رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

 

 

شنبه 9 فروردین ۱۳۹9 -

پیام تبریک رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

 

دکتر اسماعیل مشیری در متن این پیام آورده است:

سوم شعبان، سالروز ولادت مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، بنام روز پاسدار نامگذاری شده است.

روز پاسدار، روز تجلیل از سربازان حریم ولایت، حافظان کیان کشور و حامیان مستضعفان است. پاسداران یادگاران سال های آتش، عشق و ایمان هستند، آنان با پروانه حضورشان به دور شمع وطن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه های سر به فلک کشیده ایران اسلامی به دوش میکشند.

سپاه پاسداران درخت تنومند استقامت، پایداری و جاودانگی و نیز منزل امید مسلمانان است. سپاه قدرت و شکست ناپذیری خود را در میادین و عرصه های مختلف به اثبات رسانیده است. سپاهیان به صورت خستگی ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع حرم و بحران‌های گوناگون، همه نقشه های شوم استکبار جهانی و دژخیمان کشورمان را برملا ساخته و پوزه آنان را به خاک مالیده اند.

ملت ایران همواره قدردان ایثارگری و جانفشانی های فرزندان پاسدار خود در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.

اینجانب فرارسیدن خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به تمامی مردم عزیز و پاسداران عرصه های جهاد و شهادت به ویژه پاسداران سلا مت سرافراز همیشه در صحنه استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند متعال مسئلت دارم.


( ۷ )

نظر شما :