فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام تسلیت رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر

۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۱ کد : ۹۷۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۰
پیام تسلیت رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر

پیام تسلیت دکتر اسماعیل مشیری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر اسماعیل مشیری به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بدین شرح است: چهاردهم خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت عزیز ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد 1342 در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی، حماسه‌ای تاریخی رقم زدند تا ارزش‌های ناب اسلام‌ محمدی ماندگار و جاودان باشد.

حضرت امام، رهبری آزاده و عالمی شایسته از تبار عالمان شجاع و استکبارستیزی بود که با توکل و ایمان به خدا و پشتوانه و حمایت عظیم مردمی، شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

دکتر مشیری در پیام خود با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مردم گفت: هرچند به سبب بیماری کرونا امسال برگزاری این مراسم باشکوه را نداریم، اما باردیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام  و گرامیداداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ایران را در سایه‌سار عنایات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری مسالت دارم.


نظر شما :