طرح اهدای خون در بیمارستان امیرکبیر با حضور تیم سیار سازمان انتقال خون اراک
طرح اهدای خون در بیمارستان امیرکبیر با حضور تیم سیار سازمان انتقال خون اراک با موفقیت برگزار شد. این برنامه که از ساعات آغازین روز شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۵ شروع شد و با استقبال چشمگیر کارکنان بیمارستان، بیماران سرپایی و همراهان آنان مواجه شد. تیم سیار اعزامی سازمان انتقال خون با استقرار در محوطه بیمارستان، فرآیند ثبتنام، غربالگری اولیه، نمونهگیری و اهدای خون را با دقت و رعایت کامل استانداردهای بهداشتی انجام نمودند.
ادامه مطلب

