واکسیناسیون بر مبنای گروه سنی و گروه شغلی صورت می گیرد

۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۹۲۳۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۴۵۴
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: واکسیناسیون در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک بدون هیچ گونه تخلف و بر مبنای گروه سنی و شغلی در حال انجام است.
واکسیناسیون بر مبنای گروه سنی و گروه شغلی صورت می گیرد

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر علی علیمحمدی در نشستی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن سپاس از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران در برهه شیوع بیماری کرونا و تبریک این روز به جامعه خبرنگاری استان مرکزی، بیان کرد: با همیاری و همکاری خبرنگاران به همت قلم توانای آنان، استقبال بسیار موثری از واکسیناسیون در استان صورت گرفته و جزو استان های پیشرو در امر واکسیناسیون هستیم.
وی تاکید کرد: واکسیناسیون در استان مرکزی مطابق سند ملی و گروه های شغلی در حال انجام می باشد و خداوند متعال را شاکریم که هیچگونه تخلفی در این خصوص صورت نگرفته است.
وی با توجه به در پیش بودن ماه محرم خاطرنشان کرد: در خصوص مراسم های مذهبی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مقرر شده تمامی مراسم ها در فضای باز، با تعداد معین و محدود، در زمان کوتاه و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی باشد.
وی افزود: در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم های پیش رو انتظار می رود مسئولین و اصحاب رسانه مطالبه گری داشته باشند و بیش از پیش در آگاهی بخشی به مردم و ارتقا سلامت جامعه بکوشند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: امید است که به مدد قلم توانگر خبرنگاران بتوانیم موج پنجم بیماری کرونا را با کمترین عوارض پشت سر بگذاریم.

کلید واژه ها: کرونا واکسیناسیون مرکز بهداشت استان مرکزی


( ۱ )

نظر شما :