پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن "روز مهندس"

۰۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۶ کد : ۲۴۲۳۸ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۶۴
پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن "روز مهندس"

دکتر علیمحمدی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در پیامی 5 اسفند ماه بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی که بعنوان روز مهندس نام گذاری گردیده است را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

مهندس مهندس و مهندسی در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی، یادآور و تداعی کننده خلاقیت و ابتکار است که زمینه ساز رشد و محرک توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

پنجم اسفند، سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی، یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام، به عنوان روز مهندس نامگذاری شده است.

بی شک، نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی به نام روز مهندس، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قرار دادن تلاش های آن دوران برای مهندسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی اراک است تا با تلاش های مجدانه به اهداف متعالی خود که همانا پیشگیری از ابتلا به بیماری های گوناگون محیطی و شغلی می باشد، دست پیدا کنند.

تلاش شما مهندسان در عرصه های آبادانی، سازندگی و پیشرفت کشور، همواره برای مردم به یادگار می ماند.

در سالی که گذشت، شما عزیزان جهادگرانه در راه پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری نوظهور کووید ۱۹ تلاش نمودید و چه حماسه های زیبایی که همگان شاهد آن بودند.

روز مهندس، فرصت مغتنمی است تا از تلاش شما مهندسان بهداشت محیط و حرفه ای و سایر مهندسین گرانقدر و تلاشگر، تقدیر شود.

امید آنکه در پرتو الطاف بیکران الهی با همت و تلاش، همواره با جهش علمی و عملی مسیر پیشرفت و توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک  در سطح کشور تداوم یابد.

کلید واژه ها: بهداشت محیط معاون بهداشت مرکز بهداشت استان مرکزی


نظر شما :