هفته بدون فوتی در کمیجان

۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۴ کد : ۲۴۳۵۲ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۸۳
رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان با اشاره به سپری کردن هفته بدون فوتی در این شهرستان، از نشانه های مثبت روند کاهشی کرونا در این شهرستان خبر داد.
هفته بدون فوتی در کمیجان

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان مرکزی، دکتر نبی الله بابایی گفت: خوشبختانه در هفته اول اسفندماه فوت ناشی از کرونا ثبت نشده و به طور کلی روند مراجعه بیماران سرپایی نیز کاهشی بوده است.

وی افزود: همچنین در سنین پایین و اطفال نیز بستری نداشته و تنها 3 نفر بزرگسال (قطعی مثبت) در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته اند.

وی تاکید کرد: آمار واکسیناسیون شهرستان کمیجان نیز قابل قبول است بطوریکه جامعه هدف در نوبت اول بیش از 87 درصد و بیش از 78 درصد در نوبت دوم و نیز بیش از 32 درصد نوبت سوم واکسن های خود را دریافت کرده اند.

دکتر بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و تاکید واکسیناسیون کودکان به خصوص در موج ششم، بیش از 10 درصد سنین 5 تا 12 سال کمیجانی نیز با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، موفق به دریافت واکسن های خود شده اند که از والدین انتظار داریم به دلیل نقش و اهمیت واکسن در سنین پایین، هر چه زودتر نسبت به تزریق واکسن تصمیم گیری و اقدام نمایند.

رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان ضمن ادامه دار بودن واکسیناسیون به طور جدی گفت: در این زمینه حتی با همراهی اکیپ های محله به محله و یا مراجعه به درب منازل، از کسانیکه در تکمیل واکسیناسیون خود کوتاهی می کنند، درخواست تزریق واکسن کرده و واکسن دلخواه آنها را تزریق می کنیم.

وی افزود: به منظور رفاه حال بیشتر مردم شهر میلاجرد و جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت این عزیزان، اکیپی در شهرداری این شهر برای انجام واکسیناسیون مستقر شده و مردم این شهر و روستاهای اطراف می توانند به این مکان مراجعه کنند.

دکتر بابایی در پایان از همشهریان خود خواست تا همچنان پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت و حتما ضمن عدم حضور در اجتماعات از ماسک استفاده کنند.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی کرونا واکسیناسیون


نظر شما :