پانزدهمین جلسه #قرارگاه_جوانی_جمعیت با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و اعضا قرارگاه، معاونین و مدیران مربوطه+فیلم

۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۶ کد : ۳۵۷۸۱ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۱۸۱
پانزدهمین جلسه #قرارگاه_جوانی_جمعیت با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و اعضا قرارگاه، معاونین و مدیران مربوطه+فیلم

برگزاری پانزدهمین کمیته دانشگاهی جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی اراک

 

 جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور دکتر امانی رئیس دانشگاه، معاونین و همچنین اعضای قرارگاه برگزار شد. به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری به موقع کمیته های تخصصی و پیگیری مصوبات جلسات #قرارگاه_جوانی_جمعیت بر اهمیت ارائه گزارش عملکرد کمیته های تخصصی در پیشبرد برنامه تا حصول نتیجه مطلوب تاکید کرد.

وی افزود: ما از مراحل ابتدایی اجرا این قانون گذر کرده ایم و همه اهمیت موضوع را می دانند و اعلام آمار برای این است تا بدانیم در کجای این محور قرار داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تاکید بر این موضوع که تمامی معاونت ها و اعضا باید تلاش مستمر در اجرای قانون جوانی جمعیت داشته باشند، تصریح کرد: تا به امروز کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است و امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک با کمک تمامی اعضا حد نصاب امتیاز لازم را در شاخص های ارزیابی کسب کنیم.

معاون بهداشت و دبیر قرارگاه نیز در خصوص مصوبات این جلسه، گفت: لازم است معاونت تحقیقات، آموزش و فرهنگی دانشجویی در خصوص کمیته کنگره جوانی جمعیت که به صورت کلی در مهرماه برگزار خواهد شد، مقدمات کار را انجام و جلسات زیر گروه ها را برگزار نمایند.

دکتر علیمحمدی افزود: معاونین، جلسات مربوطه و مستندات مربوطه را در بازه زمانی مشخص شده به معاونت بهداشت جهت ارجاع به وزارت بهداشت اعلام کنند و جلسات گروه های ده گانه باید به صورت ماهانه انجام و مستندات مربوطه در حوزه برگزاری جلسه به معاونت بهداشت ارجاع شود.

در این نشست اعضای کمیته های تخصصی ضمن ارائه گزارش عملکرد، آخرین روند اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در حوزه سلامت مورد بررسی قرار داده و بر کیفی سازی اجرای برنامه های جمعیتی تاکید کردند. در پایان اعضاء در خصوص مسائل و چالش‌های موجود در موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در حوزه دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است دانشگاه علوم پزشکی اراک از نظر شاخص های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رتبه ۱۸ را از بین ۶۳ دانشگاه کسب کرده و در بین دانشگاه های خوب می باشد.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی اراک رتبه اول رویداد ملی جوانی جمعیت را کسب کرده و دکتر امانی به عنوان مدیر برگزیده در حوزه مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه جوانی جمعیت، انتخاب شده است.

 

سه شنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: جوانی جوانی جمعیت جمعیت دانشگاه دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک پزشکی علوم پزشکی پزشکی اراک


نظر شما :