برگزاری جلسه پایش شاخص های بهداشتی شهرستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۷ کد : ۳۶۴۵۰ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۲۴۷
برگزاری جلسه پایش شاخص های بهداشتی شهرستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

این جلسه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاون بهداشتی، معاون فنی، رئیس گروه های بیماری های واگیر و غیرواگیر، آموزش و ارتقا سلامت، آزمایشگاه و بهداشت خانواده معاونت بهداشتی و مدیران شبکه بهداشت و درمان، روسای مراکز بهداشت، کارشناس مسوولان و کارشناسان متناظر شبکه های بهداشت و درمان در سالن کاظمی آشتیانی برگزار گردید.

دکتر علیمحمدی ضمن خیر مقدم به همکاران شاغل در شبکه های تابعه گفت : همه ما می دانیم که برای دسترسی به یک سطح مطلوب از شاخص های مرتبط با حوزه های سلامتی و بهداشت نیازمند یک برنامه ریزی جامع و کامل هستیم . صرفا داشتن یک برنامه کفایت نمیکند و موقعی ارزش کار بیشتر آشکار می شود که ما بتوانیم برنامه خودمان را با توجه به سرفصل های تعیین شده پیش ببریم و نهایتا خروجی این برنامه در پایان سال نشانگر ارتقا شاخص ها باشد و سطح سلامت ما را نسبت به سالهای قبل افزایش دهد.

او بیان کرد: گستره ای از خدمات بهداشتی در شبکه ها و مراکز بهداشتی تابعه قابل انتظاره و از کودکی که در دوران جنینی است تا دوران سالمندی ما خدمات بهداشتی را ارائه می دهیم. انتظار می رود بازخورد این جلسات را نسبت به شاخص ها در سال 1401 برآورد داشته باشیم و در ادامه مسیر و فرایندها ما از عملکرد شبکه ها بازدید خواهیم داشت و شرایط را بررسی می کنیم.

گیتا نادری،  خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

یکشنبه 15  مرداد ماه 1402

کلید واژه ها: تابعه بهداشتی دانشگاه برگزاری رییس بهداشت شبکه برنامه شاخص دوران


نظر شما :