بازدید از شبکه بهداشت شهرستان فراهان/ آمادگی کامل تمام مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و ارائه خدمات سلامت در ایام تعطیلات نوروز

۰۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۹ کد : ۴۲۵۰۴ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۸۴
بازدید از شبکه بهداشت شهرستان فراهان/ آمادگی کامل تمام مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و ارائه خدمات سلامت در ایام تعطیلات نوروز

 معاون اجرایی و مدیر گروه گسترش شبکه معاونت بهداشتی در پنجمین روز از ایام نوروز از شبکه بهداشت و مرکز آموزش بهورزی شهرستان فراهان بازدید کرد.

به گزارش وب دا مرکزی، گوهری معاون اجرایی به همراه مدیر گروه گسترش شبکه معاونت بهداشتی در شبکه بهداشت شهرستان فراهان حضور یافت و از تلاش کادر بهداشت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ قدردانی کرد.

در این بازدید، معاون اجرایی مرکز بهداشت استان مرکزی ضمن بازدید از شبکه بهداشت شهرستان فراهان و برگزاری جلسه با مدیر شبکه و رئیس مرکز بهداشت و رئیس و مدیر بیماستان فرهنگ خسروانی در جریان کمبودها و مشکلات شهرستان قرار گرفت و در راستای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مراجعین و افزایش رضایتمندی کارکنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در حاشیه این بازدید وی از مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان فراهان بازدید و تاکید بر تسریع در تجهیز مرکز و افتتاح آن کرد.

 

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

 

یک شنبه  5  فروردین ماه  1403
 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مرکز بهداشت استان مرکزی آموزش بهورزی معاونت بهداشتی تعطیلات نوروز


نظر شما :