وبینار وزارتی پویش ملی سلامت برگزار شد

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۵ کد : ۴۰۱۵۳ اصلی معاونت بهداشتی
تعداد بازدید:۵۵
وبینار وزارتی پویش ملی سلامت برگزار شد

این وبینار با حضور دکتر پور حسینی  مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی، دکتر فرشیدی معاون بهداشت و دکتر اعتماد مدیر کل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت ومعاونین بهداشتی و مدیران روابط عمومی دانشگاه و روابط عمومی های معاونت های بهداشتی و رئیس گروه آموزش و ارتقا سلامت و کارشناسان بیماری های غیرواگیر برگزار شد.

در این وبینار بر بهره گیری از ظرفیت های صدا و سیمای استانی ،  جمعیت هلال احمر، شهرداری ها  و ... در اجرای پویش ملی سلامت شد و همچنین در خصوص اتخاذ استراتژی های جهت فراخوان جمعیت های خاص از قبیل کارمندان و دانشجویان، تهیه  فیلم و مستند از افرادی در گروه های سنی و جنسی متفاوت که  با اجرای این پویش از بیماری خود مطلع شده اند و مصاحبه با مردم در سطح جامعه و پخش در صدا و سیمای استانی، برگزاری نشست خبری و استفاده از کانال های مجازی سطح استان و سخنرانی رئیس دانشگاه در نماز جمعه تاکید شد.

در پایان معاون بهداشتی وزارت بهداشت اعلام نمود که روسا و مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بر اساس اجرای برنامه های پویش ملی سلامت ارزیابی و رتبه بندی شده و این رتبه بندی در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می شود.

گیتا نادری، خبرنگار وب دا مرکزی- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک

سه شنبه 21  آذر ماه 1402

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی بهداشت اجرای عمومی روابط عمومی پویش بهداشتی


نظر شما :