ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال ۱۴۰۱

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰ اصلی
تعداد بازدید:۲۳۰۶۷
ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال ۱۴۰۱

با سلام خدمت دانشجویان گرامی

خیر مقدم بر شما راهیان علم و معرفت که با گذر از مرحله دانش آموزیۣ به دانشجویی در برهه­ ای حساس از زندگی یعنی گذار از دنیای نوجوانی به عالم جوانی که تعیین کننده شخصیت، منش و هویت فرد است؛ قرار گرفته اید.

مفتخریم موفقیت شما در آزمون سراسری1401 که منجر به پذیرش شما در این دانشگاه گردیده است را تبریک گفته و پیروزی و سربلندی در تمام آزمون های زندگی را برایتان آرزو نماییم. امید است با پشتکار و تلاش شما ارتقاء سلامت جامعه اسلامی ایران را شاهد باشیم.

لطفا فایل پیوست(در انتهای صفحه) را دانلود نموده ، فایل راهنما را مطالعه نموده ، فرم وضعیت اجتماعی و خویشاوندی را پرینت و تکمیل نمایید سپس به آدرس زیر رفته و مشخصات خود را وارد نمایید . فایل های خواسته شده ( تصویر کارت ملی - تصویر شناسنامه - تصویر فرم وضعیت اجتماعی وخویشاوندی تکمیل شده ) را بارگزاری فرمایید(در لینک انتهای صفحه) . تعهد محضری را پس از انجام دادن در دفاتر اسناد رسمی نزد خود نگهداری و در اولین مراجعه حضوری به اداره رفاه معاونت دانشجویی فرهنگی تحویل نمایید . از پست کردن تعهد محضری و مراجعه به دانشگاه صرفا جهت تحویل تعهد محضری خودداری فرمایید .

نکته مهم:استفاده از هرگونه تسهیلات دانشجویی اعم از(خوابگاه_وام وغیره)منوط به ارایه اصل تعهد محضری مصوب وشماره حساب جاری بانک تجارت در بدو ورود میباشد.

شماره تلفنهای پاسخگویی به سوالات

امور خوابگاه ها 34173509

اداره رفاه 34173868

متشکریم.

 

https://arakmu.ac.ir/vcsc/fa/form/490


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: ثبت نام جدیدالورود


( ۲۵۸ )