جزئیات دیدار رمضانی رهبر انقلاب با دانشجویان

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۸ اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۶۹۵
جزئیات دیدار رمضانی رهبر انقلاب با دانشجویان

 

ا هر ساله با فرا رسیدن ماه رمضان دانشجویان شور و اشتیاق دیگری برای رسیدن به این ماه دارند. از یک طرف ماه مهمانی خداوند  که برای حضور در آن لحظه شماری می‌کنند و از طرفی دیگر زمان دیدار قشر فرهیخته و مطالبه گر جامعه با رهبر انقلاب است. وعده‌ای که هر ساله در حسینیه امام خمینی (ره) محقق می‌شود و به رسم هر ساله دانشجویان به ویژه تشکل‌های دانشجویی همه درد ودل‌ها و مطالبات خود را طی یک سال جمع آوری می‌کنند که بتوانند بدون واسطه با رهبری در میان بگذارند و حضرت آقا نیز در مقابل با پاسخ‌های به جا و پندآمیز خود راه و مسیر روشن تشکل‌های دانشجویی را ترسیم می‌کنند.

دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب یکی از پرشورترین دیدارهای مردمی رهبری است که بیشترین زمان را به خود اختصاص می‌دهد، اما ورود مهمان ناخوانده‌ای مثل کرونا باعث محرومیت دانشجویان از دیدار حضوری با رهبری شده و برای سال دوم هم این دیدار به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقوی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، در خصوص زمان برگزاری دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب گفت: آنچه که اعلام شده این است که این دیدار اواخر ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا امسال نیز دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب به صورت مجازی برگزار خواهد شد که در حال برنامه ریزی برای برگزاری این دیدار هستیم.


( ۱ )